Амортизатор (від фр. amortisseur) - пристрій для гасіння коливань ( демпфування ) та поглинання поштовхів та ударів рухомих елементів (підвіски, коліс), а також корпусу самого транспортного засобу, за допомогою перетворення механічної енергії руху (коливань) на теплову. ... Читать дальше » Прикрепления: Картинка 1 |
Підсилювачі рульового управління - системи та механізми в рульовому управлінні , призначені для зниження керуючого зусилля, що прикладається до рульового колеса, з метою підвищення комфорту та зниження втоми водія. На легкових автомобілях підсилювачі кермового керування є, як правило, опцією (необов'язковим компонентом), у той час як на вантажних автомобілях та тракторах є невід'ємним елементом конструкції, що забезпечує функціонування (м' ... Читать дальше » Прикрепления: Картинка 1 ·Картинка 2 |
Коробка зміни передач (трансмісія, коробка перемикання передач, коробка швидкостей, КПП) - агрегат (як правило - ... Читать дальше » Прикрепления: Картинка 1 |
Зчеплення - механізм, робота якого заснована на дії сили тренування ковзання ( ... Читать дальше » Прикрепления: Картинка 1 |
Трансмісія ( силова передача ) - у машинобудуванні сукупність складальних одиниць і ... Читать дальше » Прикрепления: Картинка 1 |
Прикрепления: Картинка 1 ·Картинка 2 |
Паливний насос високого тиску (ТНВД) дизельного двигуна є одним із найбільш складних вузлів системи паливоподачі дизельних двигунів . Опалювальні насоси призначені для подачі в циліндри дизеля під певним тиском і в певний момент точно відміряних порцій палива, що відповідають даному навантаженню. За способом упорскування розрізняють паливні насоси безпосередньої дії та з акумуляторним упорскуванням. ... Читать дальше » |
Рідкове охолодження - відведення зайвого тепла від робочого тіла за допомогою контакту з ... Читать дальше » Прикрепления: Картинка 1 ·Картинка 2 |
Тормоз — устройство для замедления или остановки движения и/или вращения механизма машины,транспортного средства. Кинетическая энергия, теряющаяся движущейся частью, обычно преобразуется в тепло посредством трения. При рекуперативном торможении большая часть энергии возвращается и сохраняется в маховике, ... Читать дальше » Прикрепления: Картинка 1 |
Дорожній просвіт (також кліренс, від англ. clearance) — відстань між опорною поверхнею і нижньою точкою центральної частини автомобіля. Центральна частина - це частина, укладена між двома площинами, паралельними поздовжній площині симетрії автомобіля і рівновіддаленими від внутрішньої поверхні колес, проекція центральної частини на опорну поверхню становить 80% відстані між внутрішніми поверхнями коліс однієї осі. ... Читать дальше » Прикрепления: Картинка 1 |