class="main-page entry">
Ремонт Рено Мастер, Трафик, Renault, разборка, робот, сто
ru uk en


<<< ПОДПИШИСЬ НА НОВОСТИ >>>

20:52
Рулевое колесо, руль Рено Мастер 2,3

Рульове колесо (штурвал, кермо) - пристрій для керування рухом автомобіля, судна в заданому напрямку [1] .

Кермо використовується у більшості сучасних наземних транспортних засобах, включаючи всі автомобілі масового виробництва, легкі та важкі вантажівки. Рульове колесо - частина системи управління, яку безпосередньо впливає водій; вся решта системи реагує на подібні водієві вхідні дії. Це може бути прямий механічний контакт як у  механізмі з кульковою гайкою  або з шестернями  рейкової передачі без або за допомогою  гідропідсилювачаабо як у автомобілях сучасного виробництва за допомогою комп'ютерних приводів, відомих як кермо з електропідсилювачем. З введенням у Сполучених штатах федерального транспортного регулювання у 1968 році, згідно з пунктом 114 «Федеральних стандартів з безпеки автомобілів» потрібне блокування повороту керма, щоб утруднити крадіжку автомобіля; у більшості автомобілів блокування відбувається після вилучення ключа із замку запалювання.

На нових автомобілях у кермо часто вбудовують дистанційні аудіорегулятори.

Першими автомобілями керували за допомогою рукоятки, проте в 1894 Альфред Вашерон взяв участь у гонці Париж - Руан з моделлю Panhard потужністю 4 л. с., яка була оснащена кермовим колесом. Це, як вважають, одне з ранніх використання такого принципу управління.

З 1898 року автомобілі компанії Panhard et Levassor оснащувалися кермовим колесом як стандарт. Чарльз Стюарт Роллс представив перший у Британії автомобіль, оснащений кермовим колесом, коли в 1898 він імпортував з Франції Panhard потужністю 6 л. с. Артур Костянтин Кребс замінив рукоятку нахиленим кермовим колесом для машини Panhard, яку він спроектував для гонки Париж - Амстердам, що проходила з 7 по 13 липня 1898 року. У 1899 році компанія Packard використала кермо на другій побудованій їй машині. Протягом десятиліття кермо повністю витіснило рукоятку.

Кермо для легкових автомобілів зазвичай кругле і встановлене на рульову колонку у втулку, приєднану до зовнішнього кільця рульового колеса однією або декількома спицями (з однією спицею - досить рідкісний виняток). Інші класи автомобілів можуть використовувати форму метелика або ще якусь. У країнах з лівостороннім рухом кермо зазвичай знаходиться на правій стороні автомобіля (праворульне компонування); у країнах із правостороннім рухом навпаки (ліворульна компонування).

Крім функції керування, на кермі зазвичай розташовується кнопка подачі звукового сигналу. На додаток до цього, багато сучасних автомобілів можуть мати інші маніпулятори, вбудовані в рульове колесо, такі як круїз-контроль і кнопки аудіо-системи. Це для того, щоб звести до мінімуму відстань, на яку повинен дотягнутися водій.

У 1968 році до норм Сполучених штатів («Федеральні стандарти з безпеки автомобілів», Стандарт № 204) було внесено поправку про прийнятне зміщення рульового колеса в задній бік автомобіля у разі аварії. Для реалізації цього стандарту знадобилися рульові колонки, що складаються (енергопоглинаючі).

Підсилювач керма дозволяє водієві легше керувати автомобілем. В основі сучасного підсилювача майже завжди лежить гідравлічна система, хоча електричні системи неухильно замінюють цю технологію. Винайдено й механічні системи посилення (наприклад Студебеккер, 1952 рік), проте їх велика складність та вага перекривають усі переваги.

Жоден із способів керування легковим автомобілем, одержуваних у ході різних випробувань, не був так успішно введений у дію як кермо.

У деяких спорткарах, наприклад, у McLaren F1, і в більшості одне посадочних гоночних автомобілях, рульове колесо розташоване в центрі салону.

Так як водій може перебувати за кермом багато годин, то кермо розробляється з урахуванням ергономіки. Однак більш важливим є завдання ефективної передачі моменту, що крутить, водієм на кермо, це особливо важливо там, де немає підсилювача керма або в тих рідкісних випадках, коли губиться над ним контроль. Зазвичай кермо виготовляють із сталі або алюмінію з пластиковою або гумовими місцями хвата, пресованими над або навколо них. Деякі водії замовляють вінілове або тканинне покриття для керма для збільшення хватки або комфорту або просто для покращення зовнішнього вигляду. Ще одним пристосуванням, що служить для полегшення рулювання, є додаткова ручка.

Аналогічний пристрій повітряних суднах називається ручкою управління. Водні судна, керовані штурвалом, мабуть, надихнули концепцію кермового колеса.

Кермо "Банджо" було доповненням до стандартної комплектації на багатьох ранніх автомобілях. Дротові спиці грали роль буфера або амортизатора між руками водія та тремтінням на дорозі. Найчастіше було 3 чи 4 спиці, зроблені кожна з чотирьох чи п'яти дротів. Звідси і назви як музичний інструмент: «Банджо».

Руль, що відхиляється
Розроблений Едвардом Джеймс Лобделл, кермо, що відхиляється з сімома позиціями, був зроблений доступним в 1963 році в декількох продуктах General Motors. Спочатку як розкішна автомобільна опція, функція відхилення допомагає налаштувати кермо шляхом зміщенням вгору і вниз по дузі. Руль, що відхиляється, заснований на храповому механізмі, розташованому на рульовій колонці прямо під рульовим колесом. Знявши храпову клямку можна налаштувати кермо, спрямовуючи його вгору або вниз, тоді як рульова колонка залишається нерухомою. У деяких конструкціях вісь нахилу розміщується трохи спереду вздовж колонки, задаючи великий вертикальний хід рульового колеса з маленьким фактичним відхиленням, у той час як в інших конструкціях вісь майже всередині рульового колеса, дозволяючи регулювати кут рульового колеса, майже не змінюючи його висоту.

Телескопічне кермо
Розроблене в General Motors, телескопічне кермо може налаштовуватися нескінченним числом положень в трьох дюймовому діапазоні. Ця розробка була представлена ​​як ексклюзивна опція до автомобілів Cadillac у 1965 році.

Регульована рульова колонка
У відповідь на це з'явилися керовані кермові колонки, які дозволяли регулювати висоту в невеликому діапазоні, але, що більш важливо, дозволяли налаштовувати нахил керма. Більшість цих систем працювали з компресійними замками або електричними моторами, замість храпового механізму. Останній дозволяє запам'ятовувати налаштування та використовувати їх, коли в машину сідає водій або відсувати кермо, коли потрібно увійти чи вийти.

Відвідне рульове колесо
З'явилося в 1961 році в  Ford Thunderbird  і протягом 1960-х було доступно на інших моделях Ford. Відвідне кермо дозволяло в режимі паркування відсувати його на 9 дюймів вправо, що було дуже зручним для входу і виходу водія з машини.

Рульове колесо необхідно використовувати напрямними обертовими рухами рук та швидким обертанням за допомогою зап'ясть. Щоб гарантувати безпеку своїм кінцівкам, необхідно бути уважним і обачним. Рухи, що постійно використовуються, повинні виконуватися з обережністю. Запам'ятай правило: «Належне становище рук надзвичайно важливе. Як правило, зап'ястя не повинно бути зігнуте, а повинно залишатися прямим, щоб уникнути перенапруги сухожиль і здавлювання нервів і кровоносних судин.

Поворот кермового колеса в нерухомому автомобілі називають сухим кермуванням. Настійно рекомендується уникати сухого руління, оскільки воно накладає навантаження на кермовий механізм і викликає сильне зношування покришок.

Першою кнопкою, доданою на кермо, був перемикач звукового сигналу. Традиційно розташований на маточині рульового колеса або на центральній пластині, перемикач був іноді розташований на рукояті або активізувався через декоративне кільце, що усуває потребу тягнутися рукою далеко від обода керма. Подальша розробка - кермо "Rim Blow" (Удар по обіді), який мав перемикач звукового сигналу всередині свого обода.

Коли були введені системи контролю швидкості в 1960-х роках, деякі виробники автомобілів мали керуючий важіль коробки передач на кермі. У 1990-х роках поширення нових кнопок почало виявлятися і на автомобільних кермах. Видаленим або альтернативним регулюванням для аудіо-системи, телефоном та звуковим керуванням, акустичним повторенням останньої вказівки навігаційної системи, інформаційно-розважальної системи та бортовим комп'ютером можна комфортно та безпечно керувати використовуючи кнопки на кермі. Це гарантує високий стандарт додаткової безпеки, тому що водій може таким чином керувати багатьма системами навіть не забираючи рук від керма і не відводячи очей від дороги.

Колеса прокручування можуть бути використані для зміни гучності звуку або вибору пункту меню.

Кермовий аудіо контроль може використовувати універсальні інтерфейси та адаптери.

У кнопок можуть бути налаштовані вручну протяжність та висота.

Чохол на кермо має як естетичне призначення, так і функціональне.

Чохол дуже щільно охоплює кермо і тому не прослизає. Для його кріплення не потрібно засувок, затискачів, липучок і т.д.

Виготовляється зі штучної шкіри або синтетичних тканин з приклеєним по всьому внутрішньому колу тонким прогумованим рифленим шаром. Існує хутряний чохол на кермо. В основному такий чохол виготовляється із овчинної вовни.

Цікавим є такий факт. У Росії, за ГОСТом, товщина рульового колеса з одягненим чохлом або обплетенням не повинна перевищувати 40 мм.

У нових комфортабельних автомобілях на кермі є підігрів для того, щоб у зимову пору року руки водія не замерзали.

Основні завдання, що досягаються при тюнінгу керма, полягають у покращенні показників комфортності та зовнішнього вигляду шляхом підключення підігріву керма, зміни анатомії кермового колеса та перетяжки керма  [3]  натуральною або штучною шкірою, а також алькантарою. Всі сучасні автомобілі представницького класу оснащені шкіряним кермом, зазвичай, у темних тонах. Тому при перетяжці керма  [4]  попит мають вставки з кольорової шкіри.

 

Також до Вашої уваги 

 

СТО Рено Бус Сервіс, вул. Янтарна 7/5, Київ Ми пропонуємо наступні поширені послуги: комп'ютерна діагностика Renault Master і Renault Trafic ремонт двигуна Рено Мастер (ремонт поршневий, заміна ременя ГРМ, ремонт турбіни, стартера, радіатора і інших елементів ДВС) ремонт гальм Рено Трафік, заміна колодок, дисків і супортів ремонт коробок передач Рено Трафік (КПП і РКПВ), заміна зчеплення в зборі, диска або корзини зчеплення
ремонт ходової Рено Мастер, заміна стійок стабільзатора, амортизаторів, сайлентблоков ремонт рульового керування Renault Trafic, заміна рульових тяг Renault Master заміна витратних (заміна масла, заміна фільтра повітряного, масляного, паливних фільтровного, фільтра салону) заміна свечейподогрева двигуна на Рено Мастер ремонт форсунок Рено Трафік на всіх двигунах, регулювання уприскування, демонтаж і ремонт дизельних форсунок програмування ЕБУ ремонт електріктро обладнання Рено Трафік видалення фільтр сажі, ремонт роботізірованих коробок передач Рено Трафік і Рено Мастер

#ремонтреномастер #кппренотрафік #роботрено #ізітроніктрафік # кппмастер #rbs #renaultmaster #renaulttrafic #шротрено #запчастинитрафік #маслореномастер #колодкитрафік

 

Прикрепления: Картинка 1
Категория: Ремонт микроавтобусов Renault | Просмотров: 1046 | Добавил: melnikoff | Теги: Рулевое колесо | Рейтинг: 5.0/2

Всего комментариев: 0
avatar