08:50 Ремонт Рено Мастер 2,3 Київ , заміна маховика Рено Мастер 2,3, заміна вижимного Рено Трафік 1,6дці | |
Зчеплення - механізм, робота якого заснована на дії сили тренування ковзання ( фрикційна муфта ); призначений для передачі моменту , що крутити, плавного перемикання передач, гасіння крутильних колiвань, короткочасного вiд'єднання трансмісiї вiд маховика двигуна. Зазвичай термін зчеплення відноситься до компонента трансмісії транспортного засобу, призначеного для підключення або відключення з'єднання двигуна внутрішнього згоряння з коробкою передач . Винахід зчеплення приписують Карлу Бенцю . Зчеплення служити для временного роз'єднання колінчастого валу двигуна з силовою передачею автомобіля , що необхідно при перемиканні шестерень у коробці передач і при гальмуванні автомобіля до повної зупинки. Крім того, зчеплення дає можливість плавно (без ривків) рушати з місця. На тракторах та на бронетанковій техніці використовується еквівалентний термін фрикціон . Існує багато різних типів зчеплення, але більшість заснована на одному або кількох фрикційних дисках , щільно стиснутих один з одним або з маховиком пружинами . Фрикційний матеріал дуже схожий на використовується в гальмівних колодках і раніше майже завжди містив асбест , в останній час використовуються безазбестові матеріали. Плавність включення та вимкнення передачі забезпечується прослизанням постійно провідного диска, що обертається, приєднаного до колінчастого валу двигуна, щодо веденого диска, з'єднаного через шліц із коробкою передач. Зусилля педалі зчеплення передається на механізм механічним (важелевим чи тросовим) чи гідравлічним приводом. Натискання на педаль зчеплення (вичавлення, вимкнення) розводити диски зчеплення, внаслідок чого залишаючи між ними вільний простір, а відпускання педалі (включення) призводить до щільного стиснення ведучого та веденого дисків. При включеному зчепленні крутитий момент передається від колінчастого валу на маховик, потім на кожух зчеплення і через пластинчасті пружини на провідний (натискний) диск. Від маховика і ведучого натискного диска, завдяки силам тренування, крутити момент, передається затиснутому між ними веденому диску, маточина якого має шліцеве з'єднання з провідним валом коробки передач. Для вимикання зчеплення натискають на педаль, яка через систему тяг та важелів передає зусилля на вилку, муфту, важелі та пальці відводять назад провідний натискний диск. При цьому пружини стискаються та звільняють ведений диск, по обидва боки якого утворюються зазори. У дводисковому зчепленні для забезпечення необхідних зазорів між провідними та веденими дисками у вимкненому стані є віджимні пружини та регулювальний болт проміжного диска. При плавному відпусканні педалі натискні пружини повертають усі деталі механізму вимкнення у вихідне положення, ведений диск притискається до провідного (натискного) диска та маховика. Ведений диск зчеплення складається з диска з пружинними пластинами, до яких приклепані або приклеєні незалежно один від одного дві фрикційні накладки . Таке кріплення накладок забезпечує їхню розбіжність при вимкненому зчепленні, при включенні пружинні пластини поступово стискаються, забезпечуючи плавне включення. Центральна частина диска зчеплення - маточина - має шліцеве з'єднання і переміщається первинним валом коробки передач. Ступиця з'єднана з диском рухомо, через демпферні пружини та фрикційні шайби . гасителя крутильних колівань (видні на знімку), що служать для вирівнювання колівань крутного моменту, що неминуче виникають під впливом змінних навантажень та інерції маси при передачі його від двигуна до провідних коліс і назад. За певних умов ці колівання можуть призвести до поломки валів . Прикрепления: Картинка 1 | |
|
Всего комментариев: 0 | |