08:34 Топливный насос высокого давления | |
Паливний насос високого тиску (ТНВД) дизельного двигуна є одним із найбільш складних вузлів системи паливоподачі дизельних двигунів . Опалювальні насоси призначені для подачі в циліндри дизеля під певним тиском і в певний момент точно відміряних порцій палива, що відповідають даному навантаженню. За способом упорскування розрізняють паливні насоси безпосередньої дії та з акумуляторним упорскуванням. У паливному насосі безпосередньої дії здійснюється механічний привід плунжера, а процеси нагнітання та упорскування протікають одночасно. Кожен циліндр секція паливного насоса подає необхідну порцію палива. Необхідний тиск розпилення створюється рухом насоса плунжера. У паливного насоса з акумуляторним уприскуванням привід робочого плунжера здійснюється за рахунок сил тиску стиснутих газів у циліндрі двигуна або за допомогою спеціальних пружин. На потужних дизелях тихохідних застосовують акумуляторні паливні насоси з гідравлічними акумуляторами . У системах з гідравлічними акумуляторами процеси нагнітання та упорскування протікають окремо. Попередньо паливо під високим тиском нагнітається насосом в акумулятор, з якого надходить до форсунок. Ця система забезпечує якісне розпилювання та сумішоутворення в широкому діапазоні навантажень дизеля, але через складність конструкцій такий насос широкого поширення не отримав. Сучасні дизелі використовують технологію з керуванням електромагнітними клапанами форсунок від мікропроцесорного пристрою (таке поєднання називається "common rail"). Паливні насоси високого тиску можуть бути рядними, V-подібними (многосекційними) та розподільними. У рядних ТНВД насосні секції розташовуються одна за одною, і кожна подає паливо певний циліндр двигуна. У розподільчих ТНВД, які бувають одноплунжерними та двоплунжерними, одна насосна секція подає паливо в кілька циліндрів двигуна. Подачу палива з бака в ТНВД забезпечує паливопідкачувальний насос (5), а редукційний клапан (1) підтримує стабільний тиск на вході в насосну секцію ТНВД, яка розташована в корпусі (4). Плунжерна пара насосної секції являє собою золотниковий пристрій, що регулює кількість палива, що впорскується, і розподіляє його по циліндрах дизеля відповідно до порядку їх роботи . Всережимний регулятор (2) забезпечує стійку роботу дизеля в будь-якому режимі, що задається водієм за допомогою педалі акселератора , і обмежує максимальні обороти колінчастого валу , а регулятор випередження впорскування палива (6) змінює момент подачі палива в циліндри в залежності від частоти обертання колінвала. Влаштування розподільчого ТНВД:
Паливопідкачуючий насос подає в ТНВД паливо набагато більшому обсязі, ніж потрібно для роботи дизеля. Надлишки повертаються у бак через дренажний штуцер (3). Що стосується електромагнітного клапана (8), він призначений для зупинки дизеля. При повороті ключа в замку запалення в положення «вимкнено» електромагнітний клапан перекриває подачу палива до плунжерної пари, а отже, і в циліндри дизеля, це й потрібно, щоб заглушити силовий агрег. Для повноцінної роботи автомобілів марки Renault Master, Trafic, Мастер, Трафік необхідно регулярно проводити професійне обслуговування і діагностику, а також якісний ремонт Вашого авто. Ресурси запчастин і вузлів призначені для довгої експлуатації, з урахуванням кліматичних особливостей кожної країни, але потрібно знати, що виробник обіцяє тривалу роботу Вашого авто лише при своєчасному обсуговуванню і сервісній діагностиці. | |
|
Всего комментариев: 0 | |