class="main-page entry">
Ремонт Рено Мастер, Трафик, Renault, разборка, робот, сто
ru uk en


<<< ПОДПИШИСЬ НА НОВОСТИ >>>

09:02
Renault Master ремонт Рено Мастер 2,3 Київ

СТО Рено Бус Сервіс, вул. Янтарна 7/5, Київ Ми пропонуємо наступні поширені послуги: комп'ютерна діагностика Renault Master і Renault Trafic ремонт двигуна Рено Майстер (ремонт поршневий, заміна ремня ГРМ, ремонт турбіні, стартера, радіатора та інших елементів ДВЗ) ремонт гальм Рено Трафік, заміна колодок, дисків та супортів ремонт коробок передач Рено Трафік (КПП та РКПВ), заміна зчеплення в зборі, диска чи кошика зчеплення
ремонт ходової Рено Майстер, заміна стійок стабільзатора, амортизаторів, сайлентблоків ремонт рульового керування Renault Trafic, заміна рульових тяг Renault Master заміна витратних (заміна масла, заміна фільтра повітряного, масляного, паливних фільтрівного, фільтра салону) заміна свічок підігріву ремонту Трафік на всіх двигунах, регулювання уприскування, демонтаж та ремонт дизельних форсунок програмування ЕБУ ремонт електріктро обладнання Рено Трафік видалення фільтр сажі, ремонт роботізірованих коробок передач Рено Трафік і Рено Майстер

#ремонтреномастер #кппренотрафік #роботрено #ізітроніктрафік # кппмастер #r шротрено #запчастинитрафік #маслореномастер #колодкитрафік

 

 

Renault Master - це  мікроавтобуси , які компанія  Renault  випускає з  1980  року.

Існують такі покоління Renault Master:

  • Renault Master 1 (1981-1998)
  • Renault Master 2 (1998-2010)
  • Renault Master 3 (2010-наша година)

Renault Master прийшов на заміну  Renault Estafette  влітку 1980 року разом із  Renault Trafic  і призначений для ринку фургонів загальною масою від 2,8 до 3,5 тонн.

Master пропонувався з трьома варіантами колісної бази (2,87, 3,23 та 3,70 м) у вигляді мікроавтобуса, фургона, пікапа та шасі. Були дві різні висоти даху. У фургоні вантажний відсік варіювався від 9 до 12,7 м³. Загальна вага була 2,8, 3,0, 3,1 та 3,5 тонн. Автомобіль комплектувався 2,0-літровим бензиновим двигуном потужністю 80 л.с. від  Renault 20  і 2,55-літровим дизельним двигуном потужністю 71 к.с. Цей двигун прийшов з Fiat Renault Sofim де використовувався в сучасному  Iveco Daily  і  Fiat Ducato . Master був також доступний з приводом на задні колеса і повнопривідним.Ці версії зі збільшеним корисним навантаженням були запропоновані під назвою Renault Messenger, що прийшов на заміну замінивши Renault Super Goélette SG2.

У 1984 році був доданий 2,1-літровий дизельний двигун потужністю 61 л.с. і 2,2-літровий бензиновий двигун потужністю 90 л.с.

У 1989 році переглянутий дизельний двигун Sofim. потужність тепер склала 75 к.с., а також представлена ​​версія з турбонагнітачем потужністю 88 к.с. З 1990 року потужність турбодизеля становила 94 л.с.

Середині 1994 року була проведена незначна модернізація, турбодизель тепер був доступний з каталізатором і розвивав потужність 90 к.с., а 2,2-літровий бензиновий двигун наразі розвивав 101 к.с.

До кінця 1997 року виробництво першої Renault Master було припинено.

На внутрішньому ринку він перевершував основного конкурента  Citroen C35 .

  •  
Прикрепления: Картинка 1
Категория: Ремонт микроавтобусов Renault | Просмотров: 1980 | Добавил: melnikoff | Теги: Renault Master | Рейтинг: 5.0/2

Всего комментариев: 1
avatar
0
1 melnikoff • 09:30, 2015-06-19 [Материал]
Очень развернуто  biggrin
avatar