class="main-page entry">
Ремонт Рено Мастер, Трафик, Renault, разборка, робот, сто
ru uk en


<<< ПОДПИШИСЬ НА НОВОСТИ >>>

16:03
Не торопитесь покупать новые форсунки. Історія про сажевий фільтр та євто 6

Если при диагностики вам определили неисправность топливных дизельных форсунок. Не торопитесь покупать новые форусники а старые выбрасывать, поскольку они ремонтно пригодные. Мы можем их вам отреставрировать.

Сжевий фільтр і вприск мочевини.
Ці системи покликані вписати двигуни в жорсткі екологічні вимоги, але вони зовсім не вічні, особливо якщо режими експлуатації далекий до ідеальних. Як працює "екологія", як впливає на двигун і його системи? І чому всі так прагнуть її позбутися?
Сажевий фільтр
Що це таке і як працює? Завдання DPF-фільтра - вловлювати найдрібніші частинки, які містяться в вихлопних газах сучасних двигунів і можуть проникати вглиб наших дихальних шляхів. Спочатку це стосувалося тільки дизельних моторів, але останні роки такими фільтрами оснащують і бензинові двигуни. У міру накопичення затриманих частинок фільтр забивається і вимагає чистки, (регенерації).
При зверненні в сервіс може використовуватися режим примусової чистки. Залежно від підходу виробника він може проводитися на місці або в русі, але в будь-якому випадку двигун прогрівається і виводиться на великі обороти, використовується спеціальний режим роботи як самого мотора, так і ряду систем, що в підсумку забезпечує умови для регенерації.
При забитому фільтрі система частіше включає режим регенерації, що призводить до збільшення витрати палива, а постійне включення післявприску, матиме наслідки, масло розріджується паливом з усіма випливаючими з цього наслідками. Також виникає газовий підпір, який впливає на роботу двигуна (втрата тяги, чутливості на "газ") і провокує скорочення ресурсу турбіни.

Категория: Ремонт микроавтобусов Renault | Просмотров: 1114 | Добавил: master | Теги: Не торопитесь покупать новые форсун | Рейтинг: 5.0/2

Всего комментариев: 0
avatar